Izvajajte savršen struk brzo i lako | Zdravlje | Direktno

Web portal Direktno.rs koristi kolačiće i Google analitiku u svrhu merenja i prikazivanja oglasa koji su prilagođeni vama. Kliknite na dugme Prihvatam kako biste pristali na ove postupke i zadržali korisničko iskustvo koje je prilagođeno vama. Saznaj više

Zdravlje

11. 08. 2020. 13:22 0

Izvajajte savršen struk brzo i lako

Sve što vam zapravo treba da biste imali lepo izvajan struk je snažna volja.

Ona pokretačka koja vam ne dozvoljava da odustanete i posegnete za slatkišima, umesto da odaberete vežbanje. Kada uzmete papir i olovku u ruke i izvlačite linije kako bi iscrtali obrise tela žene, ono što naglašavate je tanani stuk. Iako se njoj suprotstavljaju nama poznati faktori poput trudnoće, nezdrave hrane, manjka fizičke aktivnosti – ova misija nije nemoguća! Pokazaćemo vam danas nekoliko jednostavnih vežbi koje će izvajati vaš struk do savršenstva.

Bočni plankZahtevna vežba, ali vredi truda. Ako ste apsolutno van forme, i 10 sekundi u ovom položaju biće dovoljno za početak. Dakle, vežba izgleda ovako: održavate balans na jednoj ruci i jednoj nozi (prvo desnoj, a potom levoj), dok vam je telo po strani okrenuto ka zemlji. Ova vežba u najvećoj meri jača mišiće struka, isteže ih i čini elastičnijim. Osim toga, ona ima izvanredno dejstvo na jačanje mišića butina i stražnjice, budući da su napeti sve vreme. Dopuna ove vežbe je savijanje slobodne noge i ruke i njihovo dodirivanje u vazduhu, ali to ćete biti u stanju tek kada dođete u izvesnu formu.Vežbe sa stolicom Za ovu vežbu biće vam potrebna stolica. Potrebno je da legnete na pod sa nogama dovoljno blizu postavljenim da se oslonite stopalom na stolicu. Ruke su raširene pored tela i služe vam kao potpora. Prvi korak je podizanje zadnjice i naizmenično povlačenje kolena ka licu. Drugi korak je spušanje zadnjice do poda i ponavljanje na suprotnoj strani.

MostVrlo lagana vežba koju možete izvoditi i ako se apsolutno van forme. Potrebno je da legnete na pod sa rukama opruženim kraj tela i nogama savijenim u kolenima. Snagom stomačnih i mišića zadnjice je potrebno da se izdižete dok ne formirate most. Ovu vežbu je potrebno izvoditi u kontinuitetu 60 sekundi.

Dragi čitaoci, da biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.

Komentari 0

ostavi komentar

Ostavi komentar

Da biste komentarisali vesti pod Vašim imenom

Ulogujte se

Muzičke stolice

Zoran Živković [21.09.2020.]


Video dana

Intermeco

Anketa

Šta je za vas Goran Vesić?

Rezultati