Beograd
17. 12. 2024. 13:08 2
"Šapić da se iz politike povuče ODMAH, a ne na kraju mandata"
"Gradski odbor Pokreta za PREOKRET Beograd poziva gradonačelnika Beograda Aleksandra Šapića da se iz politike povuče odmah, a ne na kraju mandata kako je najavio, kako bi građane Beograda poštedeo svojih štetnih ideja", navodi se u saopštenju beogradskog odbora Pokreta za preokret koje prenosimo u celosti.
"Naime, on je najavio tri nova kružna toka u centru Beograda, prvi kružni tok na Terazijama kod Igumanovljeve palate, drugi na Trgu Nikole Pašiće, a treći kod Prizrenske ulice. Kada će početi radovi, koliko dugo će trajati, na koliko će ulice centra Beograda biti zatvorene za saobraćaj i koliko će poreske obaveznike koštati ovaj novi eksperimentalni projekat javnost nije obaveštena. Pitamo se zašto gradonačelnik ne odustaje od uvođenja kružnih tokova iako kružni tok "Ušće", nedavno pušten u saobraćaj, a pre njega i kružni tok u Ulici Vladimira Popovića nisu rasteretili saobraćajne gužve i smanjili protok vozila, samo su ga dodatno usporili.
Posle manje od dva meseca, od kada je pušten u rad kružni tok kod Ušća u Beogradu, nadležni su na to mesto vratili semofore, što je praktično bilo priznanje da uvođenje kružnog toka nije rešilo problem.
Podsećamo, ovo nije jedina Šapićeva ideja koja se odnosi na saobraćajnu politiku koja je Beograđane obradovala pred Novu godinu. Naime, Grad Beograd će od početka 2025. godine uvesti "dinamički red vožnje" u javnom prevozu čime se ukida klasičan raspored polazaka na linijama gradskog prevoza. Postavlja se pitanje da li je Grad nepotrebno potrošio 29 miliona evra za informativne table na kojima građani mogu da se informišu o redu dolaska autobusa.
Gradski odbor Pokreta za PREOKRET Beograd poziva gradonačelnika da odluku o povlačenju iz politike ne odlaže i da se vodi poslovicom "Što možes danas ne ostavljaj za sutra". Građani Beograda od gradske vlasti očekuju pouzdanost i odgovornost, a ne bahatost i nestručnost. Za kontinuirani saobraćajni kolaps odgovorna je isključivo gradska vlast koja odluke donosi ishitreno i bez konsultovanja struke.
Potrebno je ulaganje pre svega u javni prevoz i saobraćajnu infrastrukturu, dugoročno planiranje, kao i intenzivna saradnja gradske uprave i struke. Neophodno je odrediti žute trake kojima treba da se kreću isključivo vozila javnog gradskog prevoza i hitna pomoć", zaključuje se u saopštenju beogradskog odbora Pokreta za preokret.
Komentari 2
ostavi komentar