Beograd
28. 04. 2023. 12:31 0
Gođevac (SSP): Sistem GSP-a se raspao zbog nesposobnih naprednjačkih funkcionera
- Niko više u Beogradu ne zna ni koliko koštaju karte u javnom gradskom prevozu, ni kome ih plaćaju, a ni kome taj novac na kraju odlazi - izjavila je Ana Gođevac, potpredsednica Gradskog odbora Stranke slobode i pravde Beograd.
- Novo beogradsko preduzeće za naplatu karata je poništio dva tendera. Jedan pregovarački za naplatu karata koji je kompletna javnost okarakterisala kao "pokušaj nameštanja tendera" za KentKart, u skladu sa snimcima objavljenim od strane "Birn". Međutim, postojao je i drugi tender koji je objavljen 13. aprila za čuveni GPS sistem za "praćenje" vozila javnog gradskog prevoznika. Ovaj drugi tender je obustavljen sa neverovatnim obrazloženjem da su zaintetesovani ponuđači u postupku davali "bolje altentaive" i rešenja od onih koja su tražena u tenderskoj dokumentaciji. Zaključak koji se nameće je da gradska SNS vlast i ne zna koje rešenje namerava da implementira odnosno da ne zna šta je najefikasnije softversko rešenje za sistem javnog gradskog prevoza - navodi Ana Gođevac.
- U ovom trenutku više uopšte nije jasno ko vrši naplatu karata, i gde na kraju odlazi novac Beograđana? Ako idu na račun čuvenog KentKarta, da li oni izvršavaju svoje doskorašnje finansijske obaveze imajući u vidu da je grad Beograd jednostrano raskinuo ugovor? Ako novac ne ide KentKartu, kome ide, koja i čija oprema se koristi za naplatu karata. Nikome nije jasno da li se kontrolišu privatni prevoznici da li su na ulici po redu vožnje, niti kako im i po kojim kriterijumima Grad vrši plaćanje ako nema GPS sistema za praćenje kretanja vozila? Nejasno je i šta je urađeno sa svojinom grada Beograda, opremom i softverom za naplatu karata koju je Beograd stekao 2020. godine. U čijem je posedu i ko od toga zaradjuje - pita Gođevac.
- Odgovorna vlast bi još 2020. godine preuzela naplatu karata i ne bi bilo nikakvih problema. Odgovorna vlast ne bi ni potpisivala novi ugovor sa Kentkartom 2021. godine da za korišćenje opreme i softvera Grada Beograda dobija proviziju. Odgovrna vlast ne bi raskidala ugovor sa Kentkartom, a da nema već spreman ceo sistem koji može odmah da se implementira i funkcioniše. Sve ovo je raspad sistema javnog gradskog prevoza zbog neodgovornih i nesposobnih naprednjačkih funkcionera, a posledice kao i u mnogim drugim slučajevima snose Beograđani - zaključila je Ana Gođevac.
Komentari 0
ostavi komentar