Beograd
15. 03. 2023. 14:44 3
"Šapić krije probleme preko novog servisnog centra"
Najnoviji potez gradonačelnika Šapića kojim je ukinuo Tviter nalog Beokom servisa za prijavljivanje komunalnih problema građana, predstavlja korak unazad u transparentnosti rada gradske uprave - saopštio je beorgadski odbor pokreta Srbija centar - SRCE, čije saopštenje u celosti objavljujemo.
"Do sada stanovnici Beograda mogli su da prijave ovim putem komunalne probleme, kao i da ih dokumentuju i da uživo registruju otklanjanje ili neotklanjanje problema i sve ovo je bilo javno dostupno i vidljivo svima.Umesto toga Šapić je doneo odluku da građani isključivo telefonskim putem preko novog servisnog centra prijavljuju probleme. Na ovakav način, većina građana neće moći da ima jasnu sliku i informaciju "u tzv. realnom vremenu" koji je problem prijavljen niti kada će biti rešen, jer sistem ne omogućava nikakvu transparentnost, javnost, niti garantuje pravovremenu reakciju nadležnih.Sve će ostati u zatvorenom krugu komunalnih info-službi, koje će tobože, svojim 24-satnim radom vršiti prijem problema. Građani će na ovaj način biti uskraćeni za važne informacije, a gradska vlast će se hvaliti brzim rešavanjem prijavljenih komunalnih problema u Gradu.SRCE Beograd smatra da je Beograđanima potrebna stručna i efikasna gradska vlast koja neguje javnost u radu, a ne gradonačelnik koji poput Šapića, ne samo da ne rešava probleme, već ovakvim potezima cenzure samo pokušava da smanji njihovu vidljivost - zaključuje se u saopštenju beogradskog odbora pokreta Srbija centar - SRCE.
Komentari 3
ostavi komentar