Muzika
23. 07. 2021. 17:39 0
Zašto su Rijana, Džej Z i Bjonse obojili Twitter u plavo?
Prvi put sam čuo za TIDAL 2015. godine, kada sam bio u srednjoj školi, i to samo zbog toga što je većina javnih ličnosti promenila svoje naslovne fotografije na društvenim mrežama u plavu boju, tada bojkotujući deo muzičke industrije i zahtevajući ravnomernu isplatu za autorska prava, muziku koju stvaraju i tekstove koje pišu.
Bijonse i Džej Zi, koji su delimično bili vlasnici TIDAL-a, tada su ponudili novi striming servis koji fanovima nudi ekskluzivan pristup najnovijoj muzici, detaljima vezanim za pesme i albume omiljenih izvođača, premijere video spotova, a umetnicima koji su pristali da svoju muziku prebace na ovu platformu, isplaćivali su znatno veću sumu novca od one koju su nudili drugi striming servisi poput Jutjuba, Spotifaja i Dizera. Plava boja na društvenim mrežama bila je znak protesta i podrška tada novoj striming aplikaciji koja je obećavla revoluciju u muzičkoj industriji.
TIDAL je do danas zadržao istu politiku na svojoj platformi koja funkcioniše u više od šezdeset zemalja sveta, uključujući i Srbiju od početka juna ove godine, a zahvaljujući SBB-u. Ova striming platforma u svom katalogu ima više od 70 miliona pesama i 250.000 videa visokog kvaliteta, zajedno sa originalnim video sadržajima, podkastima, hiljadama plejlista koje su kreirali i novi izvođači putem specijalne opcije - TIDAL Rising.
Za mene lično, dizajn je nešto što posebno izdvaja TIDAL od svih drugih aplikacija putem kojih sam do sada slušao muziku. Elegantna crna boja i specifični font slova efektno upada u oči. Platforma odmah na početku, nakon što se registrujete, nudi opciju biranja omiljenih izvođača putem klika na balončiće sa njihovim imenom i slikom, a onda na osnovu vašeg ukusa predlaže nove izvođače, pesme, plejliste i slično.
Ako ste pop fanatik poput mene, i bez obzira na to što imate dvadeset, trideset, četrdeset ili više godina, i dalje uživate u magiji koju kreiraju pop zvezde iz sveta šoubiznisa, detaljne recenzije i opisi albuma na TIDAL-u su nešto najbolje što ćete moći da pročitate. Lajv izvedbe, takozvane "artist seanse" i ekskluzivni video klipovi su nešto u čemu ćete takođe uživati.
Lično sam odlučio da prvi dan korišćenja aplikacije provedem „samo“ četiri sata slušajući intervjue Tejlor Svift ,čija sam prepričavanja do sada jedino čitao u stranim tabloidima. I iskreno, nije postojao bolji način na koji bih proveo slobodno popodne
Dobra stvar je i ta što zahvaljujući TIDAL-u više ne moram da provodim sate kreirajući idealnu plejlistu za trening koja me smori već trećeg dana, jer aplikacija takođe nudi i "artist radio", zasebnu plejlistu koja u odnosu na pesmu koju slušate prepoznaje slične zvukove i melodije, te umetnike sličnog žanra, te za vas kreira specijalnu, unikatnu plejlistu za sve moguće prilike. Bilo da je reč o pesmama za trening, šetnju, vožnju ili lagano nedeljno veče kod kuće.
TIDAL Premium od početka juna je sastavni deo SBB - ovih EON Premium paketa sa televizijom i internetom, kao i televizijom, internetom i telefonijom. Svi TIDAL paketi dostupni su i za sve ostale SBB korisnike putem MojSBB portala.
Komentari 0
ostavi komentar