Društvo i ekonomija
26. 05. 2022. 15:03 0
Otkrivamo: Kako zaraditi preko Interneta u narednih 10 godina
Kako poslovati i zaraditi preko interneta u narednih 10 godina? Koja je budućnost eCommerce industrije u Srbiji i regionu? Kako na najbolji način plasirati svoje proizvode online? Ko su ljudi koji će zarađivati ubuduće na internetu?
To su samo neka od pitanja kojima se bavila diskusija u okviru EU Business School konferencije na kojoj je učestvovala CEO kompanije Shoppster.com Ljiljana Ahmetović.
Ona je kao najvažnije za budućnost ove industrije istakla viziju modernog eCommerce poslovanja utemeljenu u globalno najaktuelnijem Marketplace modelu, konstantnoj analizi korisničkog iskustva i kontinuiranom radu na njegovom unapređenju.
Najveća online i TV prodavnicu u Srbiji Shoppster.com je kao pionir ove industrije u Srbiji analizom i primenom najboljih svetskih praksi, pokrenuo čitavo tržište u pravcu svega što će budući trendovi podrazumevati, istakla je Ahmetović i dodala da je poseban akcenat na obostranom značaju koji imaju mala privreda i eCommerce ekosistem:
- Od samog početka, Shoppster stremi ka velikom "marketplace-u", platformi koja će spojiti ogroman broj prodavaca i kupaca. Prava promena na ovako malom eCommerce tržištu dolazi sa aktiviranjem velikog broja ponuđača, od samih proizvođača do distribucije i prodavaca. Oni koji tu prave istinsku razliku jesu mali proizvođači i trgovci. Sve eComm platforme mogu nuditi iste ili slične brendove i proizvode iza kojih stoje velika imena, ali mali proizvođači su ti koji doprinose atraktivnosti i jedinstvenosti ponude. Mi smo tu da ih adekvatno uvedemo u svet online trgovine i osposobimo da dosegnu najveći mogući broj potencijalnih kupaca, a to radimo iz dana u dan i sa velikim zadovoljstvom.
Fokus panela pod nazivom "Kako poslovati i zaraditi preko interneta u narednih 10 godina?" bio je na mladima koji žele da svoj profesionalni život započnu u bilo kom segmentu eCommerce industrije:
- Naše tržište je još uvek mlado, i raspoloživi kadar jednostavno nema dovoljno iskustva. Zato se pokazalo da je najbolje tražiti one kojima je online okruženje u potpunosti prirodno - mlade. U njih bi potom trebalo uložiti puno vremena, izgraditi im veštine, kompetenciju, a tako dobijate strukturu i sistematičnost koju eCommerce traži. Ova industrija želi dinamične, agilne, fleksibilne, energične i proaktivne ljude jer je priroda ovog posla upravo takva, zahteva konstantno praćenje najboljih svetskih praksi, konkurencije, kupaca i njihovog ponašanja, dakle brze reakcije u svakom segmentu poslovanja - napominje Ahmetović.
U zaključcima panela, Ahmetović je poručila prisutnim studentima i srednjoškolcima da je, između ostalog, vreme jedan od najvažnijih resursa. Ukoliko žele, kako kaže, da se u ovoj i sličnim industrijama pokažu u najboljem svetlu, moraju biti efikasni, organizovani i vešti u planiranju vremena, poštovati sebe, definisati svoje mogućnosti i vrednovati svu podršku koju dobiju iz najbližeg i šireg okruženja.
- Znati proceniti saradnike, nadređene, podređene, razumeti njihove sisteme vrednosti, prepoznati šta je zaista bitno, rešavati zadatke pametno i na svačiju korist, tako se postaje i dobar radnik, i omiljeni kolega,i ozbiljan potencijal za napredovanje - zaključuje Ahmetović.
Komentari 0
ostavi komentar