Društvo i ekonomija

[ Izvor: Promo ]

26. 05. 2022. 15:03 0

Otkrivamo: Kako zaraditi preko Interneta u narednih 10 godina

Kako poslovati i zaraditi preko interneta u narednih 10 godina? Koja je budućnost eCommerce industrije u Srbiji i regionu? Kako na najbolji način plasirati svoje proizvode online? Ko su ljudi koji će zarađivati ubuduće na internetu?

To su samo neka od pitanja kojima se bavila diskusija u okviru EU Business School konferencije na kojoj je učestvovala CEO kompanije Shoppster.com Ljiljana Ahmetović.

Ona je kao najvažnije za budućnost ove industrije istakla viziju modernog eCommerce poslovanja utemeljenu u globalno najaktuelnijem Marketplace modelu, konstantnoj analizi korisničkog iskustva i kontinuiranom radu na njegovom unapređenju.

Najveća online i TV prodavnicu u Srbiji Shoppster.com je kao pionir ove industrije u Srbiji analizom i primenom najboljih svetskih praksi, pokrenuo čitavo tržište u pravcu svega što će budući trendovi podrazumevati, istakla je Ahmetović i dodala da je poseban akcenat na obostranom značaju koji imaju mala privreda i eCommerce ekosistem:

- Od samog početka, Shoppster stremi ka velikom "marketplace-u", platformi koja će spojiti ogroman broj prodavaca i kupaca. Prava promena na ovako malom eCommerce tržištu dolazi sa aktiviranjem velikog broja ponuđača, od samih proizvođača do distribucije i prodavaca. Oni koji tu prave istinsku razliku jesu mali proizvođači i trgovci. Sve eComm platforme mogu nuditi iste ili slične brendove i proizvode iza kojih stoje velika imena, ali mali proizvođači su ti koji doprinose atraktivnosti i jedinstvenosti ponude. Mi smo tu da ih adekvatno uvedemo u svet online trgovine i osposobimo da dosegnu najveći mogući broj potencijalnih kupaca, a to radimo iz dana u dan i sa velikim zadovoljstvom.

Fokus panela pod nazivom "Kako poslovati i zaraditi preko interneta u narednih 10 godina?" bio je na mladima koji žele da svoj profesionalni život započnu u bilo kom segmentu eCommerce industrije:

- Naše tržište je još uvek mlado, i raspoloživi kadar jednostavno nema dovoljno iskustva. Zato se pokazalo da je najbolje tražiti one kojima je online okruženje u potpunosti prirodno - mlade. U njih bi potom trebalo uložiti puno vremena, izgraditi im veštine, kompetenciju, a tako dobijate strukturu i sistematičnost koju eCommerce traži. Ova industrija želi dinamične, agilne, fleksibilne, energične i proaktivne ljude jer je priroda ovog posla upravo takva, zahteva konstantno praćenje najboljih svetskih praksi, konkurencije, kupaca i njihovog ponašanja, dakle brze reakcije u svakom segmentu poslovanja - napominje Ahmetović.

U zaključcima panela, Ahmetović je poručila prisutnim studentima i srednjoškolcima da je, između ostalog, vreme jedan od najvažnijih resursa. Ukoliko žele, kako kaže, da se u ovoj i sličnim industrijama pokažu u najboljem svetlu, moraju biti efikasni, organizovani i vešti u planiranju vremena, poštovati sebe, definisati svoje mogućnosti i vrednovati svu podršku koju dobiju iz najbližeg i šireg okruženja.

- Znati proceniti saradnike, nadređene, podređene, razumeti njihove sisteme vrednosti, prepoznati šta je zaista bitno, rešavati zadatke pametno i na svačiju korist, tako se postaje i dobar radnik, i omiljeni kolega,i ozbiljan potencijal za napredovanje - zaključuje Ahmetović.

Dragi čitaoci, da biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.

Komentari 0

ostavi komentar

Ostavi komentar

Da biste komentarisali vesti pod Vašim imenom

Ulogujte se
Pravila komentarisanja
Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici i kvalitetniji komentari.
Direktno.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni.
Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo. Komentari koji sadrže govor mržnje i psovke, takodje neće biti objavljeni.
Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije, već samo autora komentara.


Izbor(i)

Zoran Živković [23.04.2024.]




Video dana

U čemu je problem?

Anketa

Gde ćete provesti predstojeće praznike?

Rezultati