Društvo i ekonomija
22. 09. 2020. 21:03 5
MTS poskupeo bez direktnog obaveštenja
Telekom Srbija podigla je cene svojih kablovskih paketa, a da, sem objave cena na sajtu, građane o tome nije obavestila. Oni koji štite prava potrošača kažu da time Zakon nije direktno prekršen, ali jesu prava korisnika.
- Dakle Telekom je ponovo gurnuo ruku u džep građanima Srbije i medijski mrak na ovaj način obezbedio ponovo... - ovako je, pokazavši nove cene usluga MTS-a, Marinika Tepić obavestila građane da su im cene usluga poskupele.
Na primer, cena Box 4 plavog paketa do pre nekoliko dana bila je 4.799 dinara, a sada je 4.999, s tim što je ta cena predstavljena kao snižena, odnosno kao pogodnost za korisnike.
- Ovo su mi građani poslali jer nisu znali koje su zakonske procedure, SNS uprava Telekoma podigla je cene a da pre toga građane nisu u zakonskom roku obavestili o tome - kaže Tepić.
A zakon kaže:
- Operator je dužan da pretplatnika, najmanje mesec dana unapred, obavesti na pogodan način o nameri jednostrane izmene uslova ugovora, kao i pravu pretplatnika na raskid ugovora pre isteka perioda na koji je zaključen. Pretplatnik ima pravo da, po prijemu obaveštenja iz stava 1. ovog člana, raskine ugovor bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom - piše u članu 107 Zakona o elektronskim komunikacijama.
Šta je to primeren način, Zakon ne definiše, što im je i dalo mogućnost da samo objavom cena na sajtu informišu korisnike. A nekima od njih nije jasno koliko će sada plaćati usluge, kao ni zbog čega o tome nisu obavešeni ranije, kao što se vidi u prepisci jednog korisnika sa preduzećem.
Komentari 5
ostavi komentar