Politika
25. 05. 2021. 20:31 6
SNS u 2020. dala pola miliona evra na istraživanja
Srpska napredna stranka dva puta nedeljno radi istraživanja javnog mnjenja, a samo u prošloj godini, koja je bila izborna i na republičkom i na lokalnom nivou, na marketinška istraživanja naprednjaci su potrošili oko pola miliona evra. Tako bar pokazuju zvanični podaci koje je ta stranka objavila u svom finansijskom izveštaju 2020. Ta suma bila je značajno veća u 2018, godini beogradskih izbora, kada je SNS u te svrhe potrošila čak 861.000 evra, ali i najmanje tri puta veća nego u 2019. kada nije bilo izbora.
Lider naprednjaka Aleksandar Vučić ništa ne prepušta slučaju, pa svako malo proverava svoj i rejting svoje stranke među građanima. Kako je sam priznao u aprilu prošle godine, u vreme vanrednog stanja, naprednjaci u redovnim okolnostima dva puta nedeljno rade istraživanja javnog mnjenja.
- Nisam se bavio stranačkim aktivnostima od kad je ovo počelo (vanredno stanje, prim.aut), a inače radimo istraživanja dva puta nedeljno - kratko je na tu temu tada izjavio Vučić.
Koliko su im istraživanja važna, pokazuju i iznosi koji se godišnje izdvajaju u te svrhe. Prema finansijskom izveštaju Srpske napredne stranke za 2020, koji je objavljen na sajtu Agencije za sprečavanje korupcije, u prošloj godini na marketinška istraživanja potrošeno je 57.534.034 dinara ili oko 490.000 evra.
U 2019. godini izdatak je bio značajano manji, pa su naprednjaci za marketing i istraživanja izdvojili tek 13.596.115 dinara ili oko 115.000 evra.
Sudeći po finansijskim izveštajima, u poslednje tri godine najviše novca potrošeno je 2018. Provera rejtinga koštala je 101.667.838 dinara ili oko 865.000 evra.
Komentari 6
ostavi komentar