Beograd

Direktno.rs

29. 04. 2021. 13:13 6

"Zašto metro košta 6 milijardi evra?" (VIDEO)

Pominje se početni iznos od šest milijardi evra, a podsetiću, projekat gradskog metroa podržan od 110 odbornika iz više stranaka, uključujući i opozicione, koji povezuje naseljene delove Beograda, kroz centar, koštao bi 2,2 milijarde evra, a prva linija bi bila otvorena 2020. godine, sada smo došli do šest milijardi evra. Sve su zaustavili i promenili, postavlja se pitanje: zašto i odakle pare? - pitao je Dragan Đilas, predsednik Stranke slobode i pravde.

On dodaje da su Radojičić, Nikodijević i Vesić promenili ime Sava centra koje ona ima 40 godina i nazvali je Delta kongresni centar, koju su nažalost prodali, a onda ljudi iz Delte rekli da ime neće menjati.

- Taj deo da se sve promeni, da rušimo stare simbole, da sve dolazi od niih, verovatno će i ime ovog grada da promene, sve menjaju, kao da istorija ovog grada počinje od njih.

Bivši gradonačelnik se osvrnuo i na temu - taksisti.

- Pošto hoće da svi taksi automobili budu beli, mi se zalažemo, koristeći znanje ljudi poput gospodina Vlade Markovića koji se bavio time, i razgovarajući sa taksistima, da se za sve beogradske taksiste uvede licenca kada ispune uslove i da tu licencu zadrže do odlaska u penziju. Mogu da je prodaju trećem licu, a grad Beograd neka proceni da li ispunjavaju uslove za obavljanje taksi prevozom. To garantuje sigurnost ljudima, da se zna tačan broj taksista, da se tim poslom bave samo oni kojima je to jedina delatnost, i da kada odu u penziju mogu da ostave licencu članovima njihovih porodica, kao vlasnici prodavnica, pekara... Zalažemo se za oštrije mere protiv nelegalnog taksi prevoza, napravimo svu potrebnu opremu i jedinstvenu aplikaciju da umreži da se zna u svakom trenutku ko, koliko i šta radi. Mislimo da je to rešenje, jer ova služba nije gradska služba, ali jeste grada Beograda. To bi dovelo na nivo zadovoljstva i njih i onih koji njihove usluge koriste.

Zatim i o metrou...

- Juče je Vlada Srbije usvojila nacrt zakona o Beogradskom metrou i železnice, tekst zakona ne postoji, ali jasno je da država Srbija ne može da sprovede realizaciju Beogradskog metroa sa francuskim i kineskim partnerom, i onda se donosi novi zakon. Zakoni se donose da se poštuju, pa ćemo sad da ga menjamo, jer nam smeta i nije u skladu sa zakonom. To se radi sa metroom i železnicom. Pominje se početni iznos od šest milijardi evra, a podsetiću, projekat gradskog metroa podržan od 110 odbornika iz više stranaka, uključujući i opozicione, koji povezuje naseljene delove Beograda, kroz centar, koštao bi 2,2 milijarde evra, a prva linija bi bila otvorena 2020. godine, sada smo došli do šest milijardi evra. Sve su zaustavili i promenili, postavlja se pitanje: zašto i odakle pare? Naš projekat je bio takav da ga finansira sam grad, a sad će država, to se nikad nije dešavalo.

Na kraju o izborima, za sada beogradskim.

- Besmisleno je pričati o izborima kad nemamo izborne uslove, 5. maja počinju razgovori opozicije sa predstavnicima Evropskog parlamenta, videćemo šta će doneti i broj kolona i kako ćemo na njih izaći. Videćemo da li će postojati izborni uslovi...

Na pitanje novinara da prokomentariše sastanak Vučića i Dačića sa delom opozicije, Đilas je rekao:

- Dačić i Vučić su ljudi koji su doveli na taj nivo koji su doveli, da me ti sastanci uopšte ne interesuju.

Dragi čitaoci, da biste nas lakše pratili i bili u toku preuzmite našu aplikaciju za Android ili Iphone.

Komentari 6

ostavi komentar

Ostavi komentar

Da biste komentarisali vesti pod Vašim imenom

Ulogujte se
Pravila komentarisanja
Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici i kvalitetniji komentari.
Direktno.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni.
Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo. Komentari koji sadrže govor mržnje i psovke, takodje neće biti objavljeni.
Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije, već samo autora komentara.


Ravnopravnost

Zoran Živković [12.04.2024.]




Video dana

Metalika moj dobar drugar

Anketa

Ko je kriv za razočaravajuću sezonu Zvezde i Partizana u Evroligi?

Rezultati