Beograd
22. 10. 2020. 12:20 9
"Dr Gangula iz Nambije hoće da ruši most, a odbranio doktorat kod benzinske pumpe"
Izjava predsednika pokreta SPAS i koalicionog partnera Aleksandra Vučića, Aleksandra Šapića, da treba srušiti Stari savski most, izazvala je burne reakcije na društvenim mrežama. Javnost je zgrožena argumentacijom Šapića.
- Pre iznošenja mišljenja u vezi sa rušenjem Starog savskog mosta, gospodin Aleksandar Šapić mora da obavesti građane Srbije o tome zbog čega je bezočno krao i prepisivao u svom "doktoratu", koji je "odbranio" u zgradi kod benzinske pumpe na izlazu iz Mladenovca - napisao je akademik Dušan Teodorović.
- Ekipa gradske vlasti koja bi da ruši stari Savski most dobila i pojačanje, predsednik opštine N.Beograd, A. Šapić, snažno ih podržao. U stvari logično, saglasani su i u vezi sa rušenjem divlje gradnje ili nelegalnih splavova. Za rušenje, kad je to u pitanju, nisu zainteresovani - smatra bivši poverenik za informacije od javnog značaja, Rodoljub Šabić.- Aleksandar Šapic kaze da Savski most nema kulturnu i istorijsku vrednost. A upotrebnu vrednost Dr Gangula iz Njambije - pita se "detlić iz bloka".
- Aleksandar Šapić - lik koji je prepisao tuđu knjigu, ukoričio je, stavio na korice svoje ime i to predao kao doktorat, nešto smatra - konstatuje dr Raša Karapandža.- Šapić prvo zabrljao s lažnim doktoratom, pa sa bespravnom gradnjom na NBgd. BIA ga zato ima u fioci, a tabloidi pripremili naslovne strane ako se Gangula "otrgne". Isti oprobani metod kao za Dačića i koferče.Ja odavno pisao da Šapiću SNS-ovci ubacuju flajere po NBgd, niko nije verovao - smatra Slobodan Samardžić.- Stalno me iznenađuju oni koji su iznenađeni onim šta govori Aleksandar Šapić - kaže novinar Vukašin Obradović.
Podsetimo, Šapić je izjavio u emisiji "Pregled dana" na Nova S da je za sklanjanje Savskog mosta i za pravljenje novog na njegovom mestu.
- Na tom mestu treba da ostane, samo ne taj most. Ja sam za sklanjanje ovog rugla od mosta, na kojem ne postoji čovek koji nije izbušio makar pet puta gume, most koji ne može da primi broj automobila na nivou 1950. godine, most za koji ne znate kada prelazite preko njega da li će da se sruši ili stvara veću buku - kazao je Šapić.
Komentari 9
ostavi komentar