Beograd
18. 09. 2020. 20:45 11
UHVAĆENI, PA SE VADE Vesićevi novi planovi s preskupo plaćenim minibusevima
Zatražio sam danas od GSP da se ugovor o iznajmljivanju minibuseva, koji je potpisan na period od pet godina, aneksira na period koji nije duži od dve godine, a najkasnije do kupovine novih vozila - istakao je zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić koji nije imao kud, nakon što je otkriveno da iznajmljivanje školskih minibuseva košta 7,4 miliona evra na period od pet godina, a da za taj novac može da se kupi duplo više novih vozila.
Vesić je, dakle, time de fakto priznao da je cena iznajmljenih minibuseva astronomska, a pokušajem smanjivanja ugovora na dve godine očigledno želi da umanji štetu koja je nenadoknadiva.
Umesto toga, bilo bi najpoštenije i najbolje za građane prestonice da objasni ovakav pokušaj muljaže, kao i to gde bi eventualno završio novac od realizacije iznajmljivanja školskih vozila.
To svakako ne bi smelo da bude zataškano što Vesić i njegovi saradnici očigledno pokušavaju da urade, jer je već svima jasno da bi ovakvim potezom bila načinjena ogromna šteta budžetu Grada Beograda, pa samim tim i građanima prestonice.
Vesić je rekao i da će Grad budžetom za narednu godinu obezbediti sredstva za kupovinu novih školskih minibus vozila, pa će tako prestati potreba za njihovim iznajmljivanjem.
- Zato sam danas zatražio od GSP da se ugovor o iznajmljivanju minibuseva, koji je potpisan na period od pet godina, aneksira na period koji nije duži od dve godine, a najkasnije do kupovine novih vozila - naveo je.
Podetimo, prema analizi BIRN-a, cena od 7,4 miliona evra za iznajmljivanje minibuseva koju treba da plati Javno komunalno preduzeće GSP Beograd bila bi krajnje enormna, s obzirom na to da se cene novih minibuseva kreću do 85 hiljada evra, što je upola manje od sume koju GSP plaća za iznajmljivanje jednog vozila - oko 165.000 evra.
Posao je dobila firma SDT Group iz Surčina koja se zajedno sa ćerkom firmom SDT Renting jedina javila na tendere i pobedila bez konkurencije. Ova firma je od 2014. godine, kada je dobila prvi posao za GSP, do danas pobedila na više od 40 javnih poziva gradskog prevoznika.
Kakvi su bili planovi i gde bi završila ta razlika, pitanje je na koje Vesić mora da odgovori.
Komentari 11
ostavi komentar